Mulberry Amberley

Mulberry Amberley er en af de nyeste kollektioner af tasker og clutches fra Mulberry. De første modeller i kollektionen blev introduceret i 2017 og siden da er flere kommet til. Her på siden finder du et udvalg af de modeller fra Mulberry Amberley, vi kan tilbyde hos Klosterfrøknerne.

4 produkter

En ikonisk taskeserie med iøjnefaldende detaljer

Det gennemgående kendetegn på modeller fra Mulberry Amberley er det stringente, ridesportsinspirerede look, der særligt understreges af Rider’s Lock – en nyfortolkning af den klassiske Postman’s Lock, der ses brugt i mange af Mulberrys øvrige kollektioner.

Tasker og clutches fra Mulberry Amberley er skabt i Mulberrys velkendte kvalitetslæder og fås i mange både tidløse og mere moderne farver. Produkterne er meget rummelige og perfekte til brug både til hverdag og ved særlige anledninger, og det er let at finde en model fra Mulberry Amberley, der matcher dine stilmæssige præferencer og den måde, du typisk klæder dig på.

Hos Klosterfrøknerne er vi autoriseret Mulberry-forhandler og har mulighed for at skaffe netop den model fra Mulberry Amberley hjem, du søger. Med til din taske eller clutch følger naturligvis bevis for produktets ægthed, og du kan altid trygt handle hos os, når du søger en af de populære modeller fra fantastiske Mulberry.