Dea Kudibal

Dea Kudibal designer sofistikeret luksus med et feminint strejf, som kun hun kan gøre det. Det er svært ikke at lade sig drage af den danske modeskabers designs. Tag et blik på siden her, og lad dig forføre af de smukke items fra Dea Kudibal.

Bluser | JakkerKjoler | Skjorter | Tunikaer

34 produkter

Fantastiske prints tegnet i hånden

Dea Kudibal, der er designer og kreativ direktør bag tøjmærket af samme navn, startede sin historie tilbage i 2003. Her gjorde en kollektion af eksklusive tørklæder og sjaler, der alle var fremstillet af vintagestof, indtog i modeverdenen. Dea Kudibal udviklede efterfølgende sine designs på tegnebrættet, og i 2008 landede den første tøjkollektion, der skabte Dea Kudibal, som vi kender i dag: Feminine tryk, legende farver og flatterende silhuetter.

Dea Kudibal: Inspireret af kulturer

Dea Kudibal lader sig inspirere af kulturer, når hun skaber værker til sine kollektioner, der nærmest udgør en poetisk fortælling. Det afspejles i de eksklusive materialer, de drømmende farver og de raffinerede, håndlavede detaljer såsom broderi og perler. Sidstnævnte er en væsentlig del af den særlige DNA, Dea Kudibal de seneste år har opbygget, og som vi hos Klosterfrøkenerne er forført af.

Mode skal være noget særligt. Det skal være en særlig oplevelse at lege med sammensætningen af farver, mønstre og silhuetter – og det er netop sådan en oplevelse, Dea Kudibal giver os.