Heartmade strik

Hos Klosterfrøknerne er vi stolte af at føre danske mærker, og ét af dem er Heartmade – oprindeligt Heartmade by Julie Fagerholt. Heartmade har været på den danske modescene siden 1998 og har lige siden produceret eksklusive styles til kvinder. Her på siden finder du et bredt udvalg af strik fra Heartmade, som både luner godt, er stilfuldt og føles komfortabelt.

0 produkter

Ups, der er ingen produkter i denne kollektion

Heartmade strik er eksklusiv luksus-boheme

Holder du af en både uformel og stilfuld garderobe, så er Heartmades luksus-boheme-stil uden tvivl noget for dig. Kollektionerne består af feminine snit og eksklusive materialer, såsom silke og mohairuld, der både føles lækkert og ser lækkert ud. Strik fra Heartmade er ingen undtagelse – her er der tale om smuk komfort. Find den model, der passer til din personlige stil i blandt vores udvalg.

Designs til enhver kvinde og lejlighed

Hos Klosterfrøknerne sætter vi en ære i at føre danske mærker, der stolt arbejder med den danske designtradition – og netop derfor er Heartmade en helt naturlig del af de brands, vi tilbyder i vores butik. Dette mærke er karakteriseret ved sin kærlighed til at skabe mode til kvinder, som kan lide at kombinere det feminine look med sofistikerede detaljer og klassiske silhuetter.

Hos Klosterfrøknerne deler vi den tankegang, da vi elsker at præsentere produkter, som den travle kvinde kan bruge til hverdag eller til fest uden at gå på kompromis med designet eller kvaliteten.