Mulberry Antony

Inspireret af klassiske posttasker og med et tidløst unisex look er Mulberry Antony Messenger en af Mulberrys mest populære tasker. Tasken er skabt i 100 % læder med en justerbar rem, og den fås i flere forskellige farver her hos Klosterfrøknerne. Mulberry Antony Messenger er en alsidig taske, der passer til det meste, og tasken er derfor en oplagt tilføjelse til samlingen, hvis stil og størrelse matcher dine behov.

1 produkt

Klassisk Mulberry-taske til både mænd og kvinder

Mulberry Antony Messenger er en taske, der oprindeligt var særligt målrettet mænd, men også rigtig mange kvinder blev hurtigt vilde med designet på den funktionelle men stadig elegante Mulberry-taske, hvorfor tasken i dag markedsføres til begge køn. Det minimalistiske look med den ikoniske Postman’s Lock gør den meget anvendelig, og Mulberry Antony Messenger ses ofte brugt som hverdagstaske med god plads til det mest basale, du har brug for at kunne have med dig på daglig basis. Som med alle øvrige Mulberry-tasker er der også her kræset om materialevalg og de små detaljer, der gør den store forskel, og vi er stolte af at kunne præsentere Mulberry Antony Messenger som en del af vores sortiment.