Cecilie Copenhagen

Cecilie Copenhagen skaber særlige og smukke kreationer, som modeelskere og trendsætter verden over nyder at bære. Hos Klosterfrøkenerne har vi samlet nogle af Cecilie Copenhagens fineste styles, der gør det nemt for dig at sammensætte et smart og personligt look.

1 produkt

Lad Cecilie Copenhagen flytte ind i din garderobe

Cecilie, der er skaberen bag Cecilie Copenhagen, er en dygtig og ambitiøs designer. Hun grundlagde mærket under sin studietid på Danish Fashion Design Academy og har siden da skabt fantastiske items, der understreger, hvilken hårdtarbejdende og kompetent designer hun er.

De populære sæt, med inspiration fra mønstret på det traditionelle partisan-tørklæde, var startskuddet for Cecilie Copenhagen. I dag sælges hendes kreationer i førende boutiques og high-end butikker rundt omkring i hele verden – og naturligvis også hos Klosterfrøkenerne.

Cecilie Copenhagen har taget modeverdenen med storm og er hurtigt blevet et must-have-brand i enhver garderobe. Lad dig drage af mønstre, kjoler, toppe og andre kreationer fra dygtige Cecilie Copenhagen.