Heartmade tørklæder

Med et Heartmade-tørklæde har du den perfekte accessory til ethvert outfit. Det kan både gøre et festligt outfit mere afslappet og give en klassisk hvid skjorte mere liv. Her på siden finder du et nøje udvalg sortiment af tørklæder fra Heartmade – oprindeligt Heartmade y Julie Fagerholt - i forskellige, lækre mønstre og farver.

0 produkter

Ups, der er ingen produkter i denne kollektion

Brug tørklæder fra Heartmade som tilføjelse til din stil

Hos Heartmade finder du tørklæder, som passer perfekt ind i hver kvindes garderobe. Søger du et smukt silketørklæde, i lækre nuancer og mønstre så er Heartmade det rette brand for dig. De har forstået at kombinere trendy farver, så du nemt kan bruge tørklæderne med din eksisterende tøjstil.

Et tørklæde er en af de mest alsidige accessories, som kan bruges både sommer og vinter og sæsonerne midt imellem. Brug et af de lækre silketørklæder som udsmykning til en kjole eller en skjorte eller bind det om håret, for et ekstra personligt udtryk.

Køb dine tørklæder hos Klosterfrøknerne

Heartmade er et af de danske brands, som vi fører her hos Klosterfrøknerne. Vi sætter en ære i at udvælge nogle mærker, som kan tilbyde nogle lækre, stilfulde produkter – og derfor er Heartmade en helt naturlig del af vores butik.

Har du spørgsmål til udvalget af tørklæder eller andre mere generelle spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte os.